مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

سلام.

من واقعا تعجب می کنم چطور یه عده به خودشون اجازه می دن از خودشون کلید ول بدن بیرون...! واقعا تاسف باره که بعضی که حتی سواد درست و حسابی ندارن به خودشون اجازه می دن به همین راحتی با احساسات یه عالمه کنکوری مشتاق و چشم انتظار بازی کنن... متاسفم.... و شرمنده ام که این کلید رو من هم تو وبلاگم گذاشتم که البته توی پست مربوط به تست ها هم فایل مربوطه رو  جایگزین کردم.

طبق کلید تقلبی، من 7 تست غلط زده بودم که براساس کلید سازمان سنجش، متوجه شدم که درس زدم .... موفق باشید.

 

دانلود کلید اولیه صحیح کنکور ارشد IT 92 ارایه شده توسط سازمان سنجش (C350 و D350)

 

منبع : سازمان سنجش آموزش کشور

  • محمدامین ساقی زاده