مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کتاب ساختمان داده ها - انتشارات سپاهان

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۱۲ ب.ظ

سلام.

یه کتاب ضعیف....! متن بسیار مبهم و ثقیل، اشتباهات متعدد. تست های ناقص و بدون پاسخ تشریحی و .... فقط بخشی از دلایل ضعیف بودن این کتابه. که لبته فک کنم دیگه تجدید چاپ نشد... اما اگر جایی این کتاب رو دیدید، هرگز فک نکید که به خوبی و شاهکاری کتاب طراحی الگوریتم سپاهانه...! و در آخر باید بگم که این کتاب رو نخرید...

 

عنوان : ارشد ساختمان داده ها

ناشر : سپاهان

مولف : مریم حسن خانی
رتبه از نظر من : عالی | بسیارخوب | مناسب | نامناسب | ضعیف

دلیل : در واقع دلیلی برای ضعیف نبودن این کتاب وجود نداره...

  • محمدامین ساقی زاده