مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

سلام.

شبکه علاوه بر این که درسی محاسباتیه، یه درس تعریفی و حفظی هم هست. بنابراین، علاوه بر محاسبات موجود (کارایی پروتوکل ها، کنترل خطا و ...) حواستون خیلی باید به تعریف ها بدید!

خلاصه بگم تنها کاستی این کتاب اینه که در مقواله تعریف ها، به خوبی سرمایه گذاری نکرده... هرچند اشتباهات تایپی ناجوری هم در پاسخنامه تست ها وجود داره، اما اگه حواستون جمع باشه این اشتاباه ها مشکلی ایجاد نمی کنه.

 

عنوان : شبکه های کامپیوتری

ناشر : انتشارات آزاده (راهیان ارشد)

مولف : ارسطو خلیلی فر - میلاد روزی خوار

رتبه از نظر من : عالی | بسیارخوب | مناسب | نامناسب | ضعیف

دلیل : عالی نیست چون به جنبه تعریفی درس شبکه به خوبی نپرداخته

  • محمدامین ساقی زاده

کتاب شبکه راهیان ارشد

شبکه

نظرات  (۳)

ویراست شش؟ این کتاب یک ویراست بیشتر نداره! چاپ اول سال 90 و چاپ دوم به همراه ویراست اول در سال 91 ! که البته فرق ویرایست اول با قبلی چیز خاصی نیست! فقط دو صفحه به درسنامه اضافه شده + جل تشریحی کنکور 91 همین! البته نمیدونم چرا به شما ندادند، چون این کتاب به همراه سیستم عامل پارسه در بازار و حتی خود نمایندگی های پارسه فروش آزاد دارند.
پاسخ:
سلام.
شاید چاپ ششم، نمی دونم، یه ششی از این کتاب تو ذهنمه. منکه ندیدمش، به کسی هم پیشنهادش نمی کنم. 
انگار حدود آذر ماه 91 بود که چاپ جدید این کتاب اومد و منم تهران بودم. هرچی گشتمو هرچی زنگ زدم نمایندگی خبری نشد...

موفق باشید
سلام ایا تمام فصل های این کتاب و همچنین کتاب احسان ملکیان مهندسی اینترنت رو باید بخونم؟حدود 500 صفحست و 11فصل!!!!!
پاسخ:
سلام.
راهیان ارشد آره، ملکیان فکر کنم فقط مسیریابی در اینترنت

موفق باشید
کتاب رو کامل بررسی کردم و نیمه دومش رو دقیقا خوندم، یه خوبی ای که داره اینه که در ویرایش جدید روی لایه شبکه و انتقال مانور ویژه ای داده ولی بصورت کلی اگه شخصا بخوام در بین کتاب های کنکوری این رده مقایسه ای انجام بدم، این کتاب چه از نظر حل مسئله و چه از نظر درسنامه بعد از کتاب پارسه دکتر حقیقت و در رده دوم قرار می گیره و بصورت کلی میشه گفت به عنوان یک کتاب تکمیلی مناسب و به قول شما بسیار خوب به نظر میاد. ضمنا کتاب های آقای مقسمی - برومند و آقای رحمانی از پوران پژوهش برای کنکور سراسری کافی به نظر نمی رسند.
پاسخ:
سلام.
کاملا درسته. البته می گن کتاب پارسه فقط ویراست شش اش مناسبه. می گن قبلی ها گنگ بوده اما این ویراست جدید روون نوشته شده. من هرچی سعی کردم نتونستم برا کنکور تهیه اش کنم => تبعیض آموزشی پارسه!
نقص اصلی کتاب دکتر رحمانی هم اینه که تعریفی ها رو خوب پوشش نداده.

موفق باشید