مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

سلام.

من عجیب شیفته این استاد هستم...

دانلود جزوه(اسلاید) ساختمان های گسسته - دکتر رضوی

منبع : ایاس


نظرات  (۲)

سلام ممنون که جزوات آپلودمیکنید ولی خیلیاشون دانلود نمیشن مثلاً همین ریاضی گسسته
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم.

احتمالا مشکل از سایت ارائه دهنده شونه. تو همون قسمت، سایت مرجع دانلود رو گذاشتم. یه سر بزنید شاید لینکش تغییر کرده.

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام
ممنون
استاد حاذق و خوبیه
هرچند انتقاد هایی هم بهش دارم