مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

سلام

یه چی میگم، آویزه گوشتون کنید:

"جزوه، کتاب، تست، هرچی از استاد رضوی گیرتون اومد، به چنگ بیارید! و اگه لازم شد برای به چنگ آوردنش مبارزه کنید...!! باشد که دروس مشترک رو بالای ۳۰ و هوش رو بالای ۵۰ بزنید...!!!"

دانلود جزوه(اسلاید) طراحی الگوریتم - استاد دکتر سید ناطر رضوی

منبع : ایاس


نظرات  (۲)

slm
merc hame chi ali bo0d
khoda kheireto0n bede
 ye soal daram mikhastam bedo0nam age man va3 zaban geramer bekho0nam ba loghataei k u gozashtid kafie???
merccc
سلام اقای ساقی زاده میشه بگید برای زبان چه کتابی رو خوندید؟بعدم اینکه من با گسسته مشکل دارم اگه کنار بذارمش اشتباه نمیکنم؟

پاسخ:
سلام.
من کلا با زبان مشکلی ندارم. و همه کتاب های برنامه نوسی که دارم و می خونم زبان اصلی اند. اما اگه می خواید زبانتون رو تقویت کنید، پیشنهاد می کنم از نرم افزار جعبه لایتنر ماندگار استفاده کنید که آدرسشو تو قسمت پیوندها گذاشتم.
در مورد گسسته هم بله تقریبا می شه گفت اشتباه می کنید... اما من خودم هم گسسته رو بی خیال شدم چون چاره ای نداشتم... اگه می خواید بی خیال گسسته بشید باید تو درسای دیگه خودتونو تقویت کنید و گرنه ضرر می کنید.

موفق باشید