مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد IT 92

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۴۱ ب.ظ

سلام.

تصمیم دارم حل تشریحی سوالات ساختمان داده ها، طراحی الگوریتم، شبکه های کامپیوتری، پایگاه داده ها، هوش مصنوعی و سیستم عامل رو به مرور زمان - هر کدوم تو یه پست جداگونه - براتنون بذارم. هرکدوم از عبارت های زیر که به لینک (پر رنگ) تبدل شد، یعنی سوالای اون درس رو حل کردم و می تونید بخونیدشون. لطفا توجه داشته باشید که جواب ها بر اساس سوالات سری D350 هستن. امیدوارم  مفید باشه.

 

حل تشریحی سوالات ساختمان داده های ارشد IT 92

حل تشریحی سوالات طراحی الگوریتم ارشد IT 92

حل تشریحی سوالات مهندسی نرم افزار ارشد IT 92

حل تشریحی سوالات شبکه های کامپیوتری ارشد IT 92

حل تشریحی سوالات پایگاه داده های ارشد IT 92

حل تشریحی سوالات هوش مصنوعی ارشد IT 92

حل تشریحی سوالات سیستم عامل ارشد IT 92

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۳)

سلام من شدیدا به جواب سوالات شبکه ،گسسته،پایگاه  نیاز دارم .

اگه میشه جواب تستای پایگاه و ساختمان گسسته  سالهای قبلو رو برام ایمیل کنین واقعا ممنون میشم چون دیگه وقت ندارم دنبالشون بگردم.

سلام دوست عزیز
مرسی از زحمتی که کشیدی،خیلی برام مفید بود
فقط یه نقد:
 چرا فقط سه تا سوالارو حل نکردی و گزینه درست را گفتی اگر این گزینه ها جوابش واضحه بهتر بود که حل میکردی

بعد اینکه شما قرار بوده که درس های دیگر را هم بذاری چی شد؟؟
الان بیش از 4 ماهه که آپ نکردی من خیلی منتظر شما هستم که حل کنید
ممنون میشم سریع تر حل کنید

مرسی از زحمتی که می کشید
پاسخ:
سلام. ممنون از تشکر صمیمانه و نقدهای سازنده تون.

در مورد نقد اول: چون خودم فقط سه تاشونو حل کردم! و بقیه رو بلد نیستم و گزینه صحیح رو از کلید سازمان سنجش پیدا کردم...!

در مورد نقد دوم: حقیقتش اینه که من این سوالا رو برای یه ناشر حل کردم و ازش هزینه گرفتم. به همین دلیل قرار شد که تا اواخر خرداد ماه این جواب ها رو انتشار ندم. این هفته آخر خرداد هم اما رضا طلبید، رفتم سفر. اما تا آخر این برج حتما بقیه رو هم میذارم.
از طرف دیگه، سرم خیلی شلوغه و برای اون ناشر هم فقط 100 تا سوال رو حل کردم از درسای داده، الگوریتم، نرم، شبکه، پایگاه، هوش و سیستم. در واقع، به جز زبان مابقی درس ها رو سفید گذاشتم...

موفق باشید - التماس دعا
وبلاگ شما رو بوکمارک کردم و در اولین فرصت پیگیری میکنم مطالبتون رو!
پاسخ:
سلام.
ممنون از لطفتون، باعث افتخاره. یادتون نره که به دوستاتون هم معرفی کنید و اگه به مشاوره احتیاج داشتید رودرواسی نکنید!

موفق باشید