مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کتاب سیستم عامل استالینگز(ویژه دانشجویان پیام نور)

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ

سلام.

از روز ازل این کتاب مرجع اصلی درس سیستم عامل کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری بوده. بیان مطالب بسیار روانه و به زیبای به فارسی برگردانده شده. شک نکنید که باید برای کنکور ارشد حداقل دوبار بخونیدش! و الا مثل من دهنتون سرویس می شه و از یه کنکور آسون مثل امسال، یک یا دوتا تست می زنید...


نکته ای که در مورد این کتاب در بازار هست اینه که دوتا نسخه داره. یکی ویژه دانشجویان پیام نور (آبی رنگ) و دیگری همون ترجمه کتاب معموله (به رنگ زرشکی). اگه گیرتون اومد نسخه آبی رو بخرید. چون مطالب پیشرفته رو حذف کرده و فقط در حد کارشناسیه. اگه هم نبود اون یکی رو بخرید. فرقش فقط در هزینشه.


عنوان : سیستم های عامل (ویژه دانشجویان پیام نور)

مولف : ویلیام استالینگز

مترجم : ؟

ناشر : ؟

اهمیت از نظر من : حیاتی | لازم | نا خالی از لطف


* به زودی علامت سوالا رو درست می کنم و یه عکس از کتاب می ذارم.

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۲)

دیگه نمیتونم تحمل کنم من همین کتابو پاس کردم ولی برای ارشد هیچ کسی به من پیشنهادش نداد!!!! میشه بگید کدوم مطالبش حذفیه. من کتاب زرشکی رو دارم.
پاسخ:
سلام.

من کتاب سیلبرشاتز رو بیشتر از استالینگز قبول دارم و اول اونو پیشنهاد می دم. دقیقا یادم نیست که کدوم فصولش حذفیه... همون فصلایی که تو کتاب آبی نیست حذفیه...!

حرف اول و آخر من این بوده که اول چندبار مرجع بخونید، بعد اگه وقت شد برید سراغ کتابا و جزوات دیگه. اگه این نصیحت رو باور ندارید، راهی که بقیه بهتون میگن رو برید تا سر جلسه سوالات ناآشنا، و البته پشت کنکور موندن رو (خدا نکرده) با تمام وجود درک و احساس کنید...!!!

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی


سلام
من تابحال فرصت خوندن کتاب استالینگز رو نداشتم، ولی چند باری تو کتابخونه بهش برخوردم و دو ترجمه از دکتر پدرام و دکتر مشکنانی وجود داره که رو یکیش با فونت بنفش رنگ نوشته "ویژه دانشجویان پیام نور" و روی اونیکی چیزی ننوشته، می دونید تفاوت این دو در چیه؟ یا اصلا تفاوتی دارند؟
پاسخ:
سلام.
بله البته که با هم فرق دارن. اونی که روش نوشته مخصوص دانشجویان پیام نور، فقط مطالب لیسانس رو پوشش داده و فصل های آخر کتاب اصلی که تو سرفصلای لیسانس نیستن حذف شده. من خودم همینو معرفی کردم چون در واقع قیمتش ارزون تره و برای کنکور مناسب تر...

موفق باشید