مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کتاب سیستم عامل سیلبرشاتز - انتشارات ناقوس

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ

سلام.

درس سیستم عامل سه تا مرجع داره. اولیش کتاب استالینگزه. دوتای دیگه کتابای سیلبرشاتز و تننبام هستن. بین این دوتا نمی شه گفت کدوم مهم تره. اما یه چیز برام واضحه که هرچی سوال عَجَق وَجَق که تو تستا میاد از کتاب تننبام میاد. بعضا مطالبی در اون کتاب عنوان شده که تو هیچ کتاب دیگه ای نیست.

اما همون طور که شاهدید خط سیر کنکور به سمت سوالات مفهومیه و امسال (92) عملا دیدیم که از حل مسئله خبری نیست! فقط مفهوم و مفهوم و مفهوم. و امروزه مهم ترین عامل در موفق شدن تو کنکور، اینه که روح مطلب رو تسخیر کرده باشید!!! نه اینکه نکته تستی بلد باشید - البته برای کنکور سراسری -

به همین جهت من مایلم که کتاب سیلبرشاتز رو به عنوان دومی معرفی کنم. خیلی خوب ترجه شده. یادم نمی یاد غلطی توش دیده باشم! برای اولین بار بعد از 3 سال این کتاب بود که مشکل من در فهم و حل مسائل همزمانی پردازه ها رو بر طرف کرد! با این همه فعلا جای کتاب استالینگز رو نمی گیره. هرچند که با خوندن این کتاب تحت هر شرایطی از پس دوتا و اگه خوش شانس باشید سه چهارتا تست کنکور بر میاید.

لازم به ذکره که اگه برای کنکور امسال این کتاب رو خوب می خوندید، 4 سوالشو به راحتی و فقط با تکیه به متن کتاب میزدید!


عنوان : سیستم های عامل 

مولف : آبراهام سیلبرشاتز

مترجم : ؟

ناشر : ناقوس

اهمیت از نظر من : حیاتی | لازم | نا خالی از لطف

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۳)

سلام برای سیستم و ساختمان چه کتابای تستی پیشنهاد میدید؟
منبع طراحی الگوریتم به غیر از جزوه رضوی چی پیشنهاد میدید؟ گسسته چطور؟
پاسخ:
سلام.

1) سیستم: مقسمی(بقیه رو نمی شناسم. شاید بهتر باشن). ساختمان: مقسمی (از همه روون تره و برای بعد تستی-کنکوری کفایت میکنه. حتما در کنارش مرجع بخونید)
2) فقط و فقط کتاب CLRS و تمریناش. بهترین کتاب تستی برا این درس از نظر من، کتاب خود استاد رضویه. انتشارات سپاهان.
3) گسسته هیچی نمی تونم پیشنهاد بدم. خودم مقسمی و قلی زاده رو خوندمو تو کنکور درست که نزدم هیچ، یه دونه هم غلط زدم...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام دوباره ، من برای سیستم از پارسه خوندم . این رو هم مشاوره پیشنهاد داد با این حال بهتره که کتاب سیستم رو عوض کنم یا نه؟
پاسخ:
سلام.

بله. نه تنها بهتره، بلکه لازمه اول کتاب سیلبرشاتزو کامل بخونید، بعد اگه وقت شید برید سراغ اون کتابا و جزوه های کوچه بازاری...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام میشه لطف کنید اسم مترجم رو بگین
ممنون از شما
پاسخ:
سلام.

متاسفانه اسم مترجم یادم نیست. کتاب رو هم با خودم نیووردم تهران که نگا کنم. اما مشخصه، جلدش نقره ای رنگه و عکس چندتا دایناسور روشه. انتشارات ناقوس فقط همین یه کتابو در مورد سیستم عامل داره (منظورم سیلبرشتازه)

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره: یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی