مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کتاب داده ساختار ها و الگوریتم ها - انتشارات فاطمی

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ب.ظ

سلام.

یکی از حکمت های عجیب (اگه نگم بد بیاری) من در کنکور 92 این بود که این کتاب رو هفته آخر تونستم تهیه کنم... و طراح سوالای داده و الگوریتم فناوری 92 مولف این کتاب بود...! همه چیش عالیه! سبک نوشتن، روان بودن مطالب، کاملا درست بودن مطالب، تصاویر بسیار زیبا و کاملا گیرا که اگه نگاهشون نکنید، شاید نتونید مفاهیم لازم رو درک کنید...! 

بسیار مفیده هم برای داده، هم الگوریتم. تنها کاستی این کتاب برای اینکه یه مرجع تمام عیار و بی رقیب برای کنکور باشه اینه که پوشش مطالبش با توجه به سرفصل کزایی وزارت علوم کامل نیست. از هر نظر دیگه به نظر من بهترینه.

تذکر: بهترین، لزوما کوچه بازاری ترین نیست!!!


عنوان : داده ساختارها و الگوریتم ها

مولف : استاد محمد قدسی

ناشر : فاطمی

اهمیت از نظر من : حیاتی | لازم | نا خال از لطف

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۲)

  • مجید رحیمی
  • از نظرم این کتاب حرف نداره!

    ممنون از معرفی!

    سلام چرا شنیده های من و کتابایی که دارم با گفته های شما متفاوته؟ من برای الگوریتم clrs شنیده بودم همه هم موافق.
    پاسخ:
    سلام.

    منم با clrs موافقم! یادم نمیاد حرف دیگه ای زده باشم... کتاب داده ساختارها رو برا ساختمان داده معرفی کردم...

    موفق باشید - التماس دعا
    هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی