مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

دانلود سوالات کنکور ارشد آزاد فناوری اطلاعات 90

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ب.ظ

سلام.

فعلا کلید نداره. پیدا کردم، می ذارم.


دانلود سوالات کنکور ارشد آزاد فناوری اطلاعات 90

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۳)

مرسی
دستت درد نکنه.
خیلی دنبالش بودم
  • ساینا ترنم
  • سلام  ممنون از سایت خوبتون  جواب تشریحی کنکور های it رو نمی ذارید؟
    بعضی از سالها پاسخ تستی هم نداره
    ممنونم میشم پاسخ بدین
    پاسخ:
    سلام. 
    ممنون از نظر پر لطفتون. تا کلید معتبری پیدا نکنم، به خودم اجازه نمی دم که سوالا رو حل کنم. حتی اگه مطمئن باشم که دارم درست حل می کنم... باید اول کلید پیدا بشه.

    موفق باشید
    اقا دستتون درد نکنه به خدا حال کردم  ممنون...لطفا ادامه دار باشید...
    پاسخ:
    منون از نظرتون. زکات علم نشر آن است.

    التماس دعا