مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کارنامه من در کنکور ارشد IT 92

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

سلام. نه ناراحتم، نه خوشحال ... اما مثل همیشه می گم: خدایا شکرت... راضیم به رضای تو، و جواب عادلانه ات به تلاشم ...!


مشاهده کارنامه

نظرات  (۱۰)

با سلام 
من تا الان اصلا زیاد به ارشد فکر نمیکردم اما الان به فکر این افتادم درس بخونم و براامسال شرکت کنم اون ترم درسم تموم شده و معدلم هم تقریبا مثل شما 13.45  میخام تلاشم رو بکنم تهران قبول بشم برام مهمه حتما تهران باشه ولی از رشته ها اصلا نمیدونم کدوم گرایش رو دوستدارم ! 
حتما بازم به وب خوبتون سر میزنم انگار یه جا رو پیدا کردم که میتونم جواب خیلی از سوالانم رو بگیرم واقعا کسی نیست که آدم ازش راهنمایی بگیره متاسفانه خدا خیرتون بده با این وبتون ....
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

بسیار خوشحال کننده است که یه نفر دیگه می خواد راه کسب علم رو با جدیت طی کنه و قراره که من بهش راهنمایی بدم...!
قدم اول در اینکه ببینید به کدوم گرایش بیشتر علاقه دارید، اینه که از تو همین وبلاگ سرفصل های دورس و واحدهای این گرایش ها رو مطالعه کنید. بعد از اون اگه هنوز هم سوالی داشتید، بپرسید...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

به نام خدا

سلام اقا محمد امین

من یک سوال داشتم که شاید یکم عجیب باشه ولی برای من خیلی مهمه.من فوق لیسانس حسابداری دانشگاه ازاد دارم اما برای ادامه تحصیل درمقطع بالا ترتصمیم دارم چند سالی شرکت درازمون  دکتری را به تاخیر بیندازم.چون دولتی اصلا قبول نمی شم و برای ازمون ازاد فعلا پول کافی ندارم چون هر ترمش 5 میلیون تومان است .توی این فاصله نمی خوام از درس و دانشگاه فاصله بگیرم به همین دلیل تصمیم گرفتم یک رشته دیگر در مقطع فوق لیسانس بخونم.دیپلمم ریاضی فیزیک بود به کامپوتر و بخصوص امنیت اطلاعات علاقه زیادی دارم حتی اوقات فراغت کتابهای برنامه نویسی می خونم.با توجه به این که رشته شماITاست و اطلاعات کافی درمورد سختی های این رشته دارید چه پیشنهادی به من می کنید ایا با تهیه و خواندن کتابهای مرجع و شرکت در ازمون های ازمایشی می تونم موفق بشم و یا اینکه پیشنهاد می دید از همین الان قیدش رو بزنم؟

دوستتان دارم

پاسخ:
سلام

البته که می تونید قبول شید. اما باید اینو در نظر داشته باشید که خوندن دروس کامپیوتر، با کار کردن با کامپیوتر یه دنیا تفاوت داره...! شما شاید از کار با کامپیوتر یا حتی برنامه نویسی خوشتون بیاد، اما باید ببینید که آیا می تونید زجر کشیدن به خاطر خوندن درساشو تحمل کنید یا نه... 
مثلا تو همین حوضیه امنیت، یه درسی هست به اسم معماشناسی کاربردی. درمورد روش ها و پروتوکل های رمزنگاریه. به ظاهر بسیار شیرینه، اما وقتی بشینید سر کلاسش رنگ عوض می کنه! چون یه مفهوم ریاضی پیش نیازشه به اسم "میدان های گالوا" و کل تحلیل و محاسبات رمز نگاری مدرن بر اساس عملیتا تو این میدان هاست... فقط می تونم بگم فاجعه س...! من که کلا بی خیال این بخش شدم...
مورد دیگه اینکه تو ارشد دولتی از شما کار می خوان! تئوری فوقش 12 نمره از 20 نمره باشه...! آیا تو اون زمینه هایی که بهتون دیکته میشه، می تونید مثلا در هفته 40 ساعت وقت بذارید و کار عملی کنید...؟!
خوب در موردش فکر کنید...! کارشناسی ارشد بدون علاقه و برنامه، فقط و فقط تلف کردن عمره... هیچ چیزی هم عاید آدم نمیشه...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام
پرسشی دارم از شما: اگه به یک سال پیش بر می گشتید باز هم در آزمون های تسلط شرکت تعاونی سازمان سنجش شرکت می کردید؟ با توجه به جامعه آماری پایین تر از برخی از موسسات مثل پارسه و... می خوام بدونم اولویت شما جامعه آماریه، کیفیت سوالاته، شرایط مطلوب برگزاری جلسه هست؟ کیفیت کارنامه نهایی و آمار مربوط هست و... و آیا به این خواسته رسیدید؟
پاسخ:
سلام.

البته که همین تسلط رو انتخاب می کردم، اما نه به خاطر مواردی که شما گفتید...! بلکه فقط و فقط به این دلیل که انتظار از آزمون آزمیشی، اینه که داوطلب مدیریت زمان و کنترل استرس رو یاد بگیره و نه هیچ چیز دیگه!!! خب مسلما وقتی هدف این باشه، من به شخصه دنبال هزینه پایین تر میرم...!
مطمئن باشید همه دوستان دعاشون پشتتونه که مطمئنا تو موفقیتتون تو همه عرصه های زندگی بی تاثیر نخواهد بود
البته من تو دوران تحصیل جدا از استاد کتاب میخوندم اما شب امتحانی بودم ولی معدلم خوبه شکر خدا ولی شنیدم معدل ازاد ناثیری نداره !
من از حالا با روزی 2-3 ساعت شروع کردم اولش یکم زمان میبره بنظرتون میشه 3 بار خوند؟البته یه سری کتاب های پوران پژوهش و پارسه هم میخوام بخونم.چون ازمون های پارسه شرکت کردم لازمه
واقعا سورپپریز شدم اینقدر سریع جوابمو دادید ...بازهم تشکر

تنها راه ترک عادت ها...تکرار رفتار های تازه است.
پاسخ:
سلام.
ممنون از دلگرمی و لطفتون. معدل آزاد به ازای هر نمره حدود 3، 4 درصد تو همه درسا تاثیر می ذاره. بله میشه، اگه روزی صد صفحه بخونید. به نظر من خوندن مراجع رو در الویت قرار بدید. باید از من عبرت بگیرید! منم هدفم موفقیت در آزمون آزمایشی بود که البته بهش رسیدم و تو آخرین آزمون جامع تسلط رتبه معادلم در سال 91 رو 1 تخمین زد! اما کنکورم اینطوری شد...

به نظر من که نیازی به خوندن کتابای پارسه و پوران ندارید. فقط وقتی مرجع براتون مبهم بود، تو همون بخش بهشون رجوع کنید. البته بی تاثیر هم نیستن، در واقع مکمل مراجعن.

موفق باشید
سلام ممنونم از پاسختون انشاالله شما هم موفق باشید
1)از کی شروع کرده بودید و روزی چند ساعت میخوندید؟کلاس کنکور هم میرفتید؟
2)به چه صورت مطالعه داشتید که میگید شیوه نادرستی بوده؟
3)اگه بخواهیم رتبه عالی بیاریم چقدر باید بخونیم و کلاس کنکور نریم مشکلی هست؟من پارسه ثبت نام کردم و از ریاضیاتی که در گسسته و ساختمان داده هست وحشت دارم دانشگاه ازاد بودم این ذهنیت دارم که بچه های دانشگاه دولتی تو ارشد موفق ترن!
4)برای طراحی نیپلوتیان نخونم پس؟
ببخشید من کلی سوال تو ذهنمه چون نمیخوام اشتباه کنم ممنون که جواب میدید.واقعا سایتتون عالیه
پاسخ:
سلام.
ممنون، همچنین
1) از شهریور همون سال. روزی حدود سه ساعت. روزای تعطیل و ماه آخر 7، 8 ساعت. کلاس رفتم چون چندجا مشکل داشتم که تقریبا برطرف شدن. اما بعدها فهمیدم که اگه مراجع رو می خوندم نیازی به کلاس نبود...
2) مرجع نخوندم و همون ماه آخر فهمیدم که بد بلایی سر خودم اوردم
3) باید حداقل 3 بار مراجع رو خونده باشید - چه تو 6 ماه، چه تو 4 سال کارشناسی - نیازی به کلاس کنکور نیست. ذهنیتتون درسته! بچه های دولتی مجبور بودن خوب درس بخونن و الان جواب ذهمتاشونو می گیرن. اما نیازی به وحشت داشتن نیست! تمرین کنید، خواهید دید که خیلی زود سختی این دروس رنگ می بازه. البته گسسته به خودی خود آسونه، اما سوالای خیلی سختی ازش میاد.
4) نه! اول CLRS و تمریناش، بعد تست سپاهان. اگه وقت شد بقیه چیزا

خواهش می کنم. هرچی سوال دارید بپرسید. من با خدا حساب می کنم...! ممنون از نظر پر لطفتون. یادتون باشه که خدا عادله و در حد تلاشتون جواب می گیرید.

موفق باشید
سلام
من هم بهتون تبریک میگم شما در حدی که تلاش کردین نتیجه گرفتید؟با خوندن نظرات نا امید شدم که دوستان تلاش کردن اما رتبه قابل قبولی کسب نکردن
من امسال قراره بخونم و هدفم دانشگاه تهران هست و یه سری سوال ذهنمو مشغول کرده که نمیزاره تمرکز کنم رو درسها!
1)برای ساختمان گسسته کتاب روزن که میگید اصلا جز منابع مرجع هست؟گریمالدی بخونم خوبه؟
2)از بین کتابای سیسم عامل کدوم بهتره بخونم؟شما هر جا یه کتاب گفتین خوبه
3)برای اینکه دانشگاه تهران قبول شم و فقط روزانه هدفم هست چقدر باید بخونم و رتبه باید تا چند باشه که بشه قبول شد؟
4)برای طراحی الگوریتم کتاب نیپلوتیان فقط بخونم و تست راهیان ارشد چطوره؟

ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
سلام.
ممنون از تبریکتون. بله در حد تلاشم راضیم. البته نه به این معنی که کم تلاش کردم. بلکه خیلی زیاد تلاش کردم، اما تلاشم درست و اصولی نبود...

1) تو دانشگاه های سراسری معمولا روزن درس می دن. البته گریمالدی هم خوبه اما شنیدم بیشتر بدرد علوم کامپیوتر می خوره. و سوالای علوم برای ما بیش از حد نیاز سخته.
2) سیستم فقط سیلبر شاتز. اما یکی دو مبحث هست که استالینگز بهتر و کامل تر توضیح داده. دقیقا خاطرم نیست چین. اما شک نکنید که سیلبرشاتز
3) اگه منظورتون خود دانشگاه تهرانه، زیر 25. اما اگه منظورتون روزانه در یکی از دانشگاه های تهرانه، تا 80 بدک نیست. برای اطلاعات دقیق تر در این مورد برید به همگام سنجش
4) نه خیر ابدا! کتاب فقط CLRS ، تست فقط سپاهان(البته تو درس طراحی الگوریتم)

موفق باشید
سلااام، خیلی دیر پیداتون کردم و هفته دیگه کنکور ارشد آزاده. شبکه رو زدم تورو خدا واسم دعا کنین. اگه قبول شدم حتما کارناممو در اختیارتون میزارم اگه دوس داشته باشین.
درووووود به همه همشهری های عزیزم. اهوازی های تنها.....
پاسخ:
سلام.
ممنون از نظر پر مهرتون. البته، باعث افتخاره که کارنامه شما و همه دوستان عزیزم رو هم تو این وبلاگ بذارم. اینکه ظاهرا دیر منو پیدا کردید، یعنی حکمتی در کاره! و فک کنم شما قراره سراسری 93 قبول شید...!!!

موفق باشید
سلام  تبریک میگم!مثله شما ارشد it دادم ولی اونجوری که توقع داشتم نشد!!!!!!!!!!!میشه لطفا منابعی که خوندیدو معرفی کنید!!!!!
اگه امسال درنمیومدید سال دیگه بازم این رشترو انتخاب میکردید؟!
پاسخ:

سلام.

ممنون از تبریک صمیمانه تون. منم اونطوری که می خواستم نشد... چون مرجع نخوندم! و یه ماه آخر فهمیدم که نباید با کتاب تستی شروع می کردم. اما بازهم خدا رو شکر... می تونم شبانه یه جای خوب در بیام.

شما کار نداشته باشید کی چی می خونه! فقط و فقط مرجع بخونید....! (توی صفحه مشاوره توضیح دادم...) اگه بتونید مراجعی رو که تو وبلاگ به عنوان حیاتی معرفیشون کردم  3 بار بخونید و فقط 3 هفته تست بزنید، شک نکنید که رتبه تون دو رقمی میشه...!!! و من حتی اگه امسال روزانه هم در بیام، باز هم برا سال بعد می خونم و اینطوری می خونم. چون من باید یه رتبه برتر داشته باشم، اونم تو همین رشته! وقتی دهن مرجع های حیاتی رو سرویس کردید، اگه هنوز وقت داشتید برید سراغ کتاب های تستی عالی و بسیار خوب و فقط روزنامه وار مرورشون کنید وباهاشون تست حل کنید...

اگه سوال دیگه ای هم دارید تو صفحه مشاوره عنوان کنید.

راستی، می دونی چرا اونطوری که توقع داشتی نشد، چون مثل من رفتی دنبال کتاب تستی و جزوه...!!! غافل از اینکه امروزه تو کنکور سراسری، فوق فوقش 1 سوال تکراری یا مشابه سالای قبل میاد...

موفق باشید

ان شاء ا... هر تصمیمی که می‎گیرید با موفقیت و خشنودی همراه باشه. از اون جمله آخر خوشم اومد! من باید یک "رتبه برتر" داشته باشم!

92/02/23
پاسخ:
سلامت باشی مرد جوان. خمچنین شما هم موفق و مید باشید
سلام آقا محمد امین
تبریک میگم بهتون، البته فکر می کنم حقتون بالاتر از اینهاست. حالا تصمیم شما چیه؟ ماندن یا رفتن؟
پاسخ:

       سلام.

مرسی امیر جان. البته رفتن! اما باز هم می خونم! چون با این رتبه می تونم شبانه یه جای خوب در بیام. سال بعد هم  ایشالا روزانش! تازه، من باید یه رتبه برتر داشته باشم که به نظر خودم این رتبه فعلی برتر نیست...

تا بینیم خدا چی می خواد...