مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

سلام.

حالا که وقت انتخاب رشته است، تصمیم گرفتم تا این فایل ها رو در اختیارتون بذارم که ببینید تو هر گرایش چیا درس می دن تا شناخت بهتری از رسته ها بدست بیارید و ببینید واقعا بهشون علاقه دارید یا نه. البته ممکنه دانشگاه تا دانشگاه یکمی فرق کنه، اما محوریت همیناست.

موفق باشید.


گرایش ها:

1) تجارت الکترونیک

2) امنیت اطلاعات

3) شبکه های کامپیوتری

4)

1-4) مهندسی فناوری اطلاعات (هنوز پیدا نکردم)

2-4) مدیریت سیستم های اطلاعات

3-4) فناوری اطلاعات پزشکی (هنوز پیدا نکردم)

4-4) طراحی و تولید نرم افزار

5-4) مخابرات امن

6-4) سیستم های چند رسانه ای

7-4) معماری سازمانی

نظرات  (۵)

با سلام و تشکر.لطفا کتاب جامع درس و تست برای درس مهندسی نرم افزار معرفی کنید که بتوانم در کنکور ارشد درصد قابل توجهی کسب کنم (در حال حاظر از کتاب مرجع استفاده میکنم:پرسمن) 
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

همین پرسمن خوبه. اما متاسفانه کتاب تستی خوبی تا حالا ندیدم...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
اون کد رشته هایی که گرایش فناوری اطلاعات هستند(یعنی گرایش 4)
تو دفترچه تو قسمت توضیحات بعضیاشون نوشته کدوم گرایش ولی تو بعضیاش ننوشته .
حالا چطور بفهمیم کدوم گرایشه ؟ باید به دانشگاه زنگ بزنی؟
پاسخ:
سلام.

اگه نوشته، که همونه. اما اگه ننوشته، می شه همون گرایش فناوری اطلاعات یعنی "مهندسی فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات"

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
بنظرتون من معماری نمیخوام بخونم و گرایش 1و4 میخوام بخونم اشتباه نمیکنم؟
پاسخ:
سلام.
نه. منم می خوام گرایش 4 بخونم! و مطمئنم که اشتباه نمی کنم...

موفق باشید
سلام گرایش فناوری اطلاعات که گرایش خاصی در دفترچه جلوشون نوشته نشده بعد قبولی مثلا میتونیم بریم امنیت ؟ یعنی اشتباه کردیم معماری نمیخونیم؟
پاسخ:
سلام.
چرا، بعضی ها جلوشون تو توضیحات نوشته که کدون گرایش درس داده می شه. مثلا خواجه نصیر فناوری (گرایش 4) رو با گرایش سیستم های اطلاعاتی ارائه می ده. 
نمیشه گفت اشتباه، چون درسته که بازارش بهتره، اما درس هاشم سخت تره.

موفق باشید
سلام میشه لطفا گرایش تجارت هم بزارید؟ به نظر شما کدوم گرایش بهتره و قبولی راحت تر؟ از نظر کار و اینده تجارت چطوره؟
پاسخ:
سلام.
گرایش 4 از همه راحت تره. بعد 1، بعدش 3 و در نهایت سختی امنیت. چون پذیرشش از همه کمتره و بازار کارش توپپه!

تا آخر امشب می ذارمش

موفق باشید