مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کارنامه من در آزمون جامع سوم تسلط IT 92

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۱۵ ب.ظ

سلام. کاش رتبه کنکورم هم این بشه...!

نظرات  (۳)

سلام نداشتین پاسخنامه رو؟
پاسخ:
سلام

نه متاسفانه یادمه که پرینتش گرفتم، اما فایلشو پیدا نکردم... حتما پاکش کردم...
سلام...تورو خدا کمک! منم پارسال آزمون تسلط بودم ولی پاسخنامه آزمون جامع آخر رو ذخیره نکردم و الان ندارم..پاسخ تشریحیشو...اگر دارین میشه لطف کنین برام میل کنین؟شدیدا بهش نیاز دارم .. ممنون
پاسخ:
سلام.

می گردم. اگه پیدا کردم حتما می فرستم
سلام من تازه این وبلاگو پیدا کردم! منم آزمون تسلط ای تی شرکت کردم ولی رتبه هام افتضاس :(((
پاسخ:
سلام. خوش وقتم!

اشکال نداره! اصلا دلهر به خودتون راه ندید. اما درس بخونید! و از این آزمونا برای تمرین تکنیک های مدیریت زمان استفاده کنید. مهم کنکوره، نه این آزمونا...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی