مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

حل تمرین شبکه های کامپیوتری تننبام

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ق.ظ

سلام.

می گن تو این چند سال اخیر، مرجع مورد توجه طراح ها برای درس شبکه کتاب راس بوده. اما این باعث نمی شه که از کتاب تننبام به عنوان یکی از مراجع اصلی صرف نظر بشه. منبع هرچی که می خواد باشه، اگه تننبام رو خوب بخونید در بدترین و سخت ترین شرایط حداقل 3 تا رو می زنید.

دانلود کتاب حل تمرین شبکه های کامپیوتری تننبام

منبع : ؟

  • محمدامین ساقی زاده

کتاب حل تمرین شبکه تننبام

شبکه

نظرات  (۵)

سلام داداش خسته نباشی
خیلی ممنون که دانشجوهای شهرستانی مثل منو راهنمایی میکنی
انشالا خدا صدبرابر اجرتو بده. آمین
پاسخ:
سلام. سلامت باشید

البته که می تونید قبول شید. فقط کافیه که مراجع رو خوب بخونید و تا مراجع رو نفهمیدید، نرید سراغ کتاب ها و جزوات کنکوری... همین...!

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام نظرتون در مورد شبکه پارسه چیه؟ کتاب راس، میشه اسم کامل کتاب رو بگید.
پاسخ:
سلام.

به نظرم کتاب پارسه کتاب مفیدی نیست. برا من که مفید نبود.
اسم دقیق کتاب راس رو نمی دونم چیه. اما میدونم مترجمش دکتر "حسین حاجی رسولیها" است. بگید کتاب شبکه حاجی رسولیها رو می خوام

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

سلام
کسی واسه انتقال داده جزوه نداره؟خیلی نیازدارم
ترسیدم باباااااااااااااااااااااااااااااااا
من مفهومی میخونم انشاالله
شما خودتون شروع کردید به خوندن؟
پاسخ:
سلام.
البته که باید مفهمومی بخونید! در غیر اینصورت نمی شه انتظار بهترین ها رو داشت! نه هنوز متاسفانه، اما فکر کنم حداکثر از اول تیر شروع کنم...

موفق باشید
سلام حالا اگه فقط کتاب ملکیان و پوران پژوهش بخونم کافی نیست؟
شنیدم سوالات شبکه رو خیلی سخت میدن
منم خیلی از این درس بدم میاد
پاسخ:
سلام.
دروغ می گن! امسال دوتا سوال تعریفی بود که خیار بودن! یه سوال حلی که مربوط به کارایی پروتوکل ها بود و در حد معمولی. یه سوال دیگه حلی بود که یکم بالا تر از متوسط بود، و در کل از 6 تا، 2 تا یکم پیچیده بود. (من خودم یکی از اون خیارا و اون که در مورد کارایی پروتوکل بود رو زدم)

شبکه درس بسیار شیرینیه و شما ازش بدتون میاد چون درست بهتون درس ندادن! کتاب های تستی درس شبکه فقط بدرد بعد حل مسئله ای این درس می خورن و یکم برای تعریفی ها. اما مسئله اینجاست که هر سال حداقل دوتا تعریفی میاد. و یکم حیفه که نزندیشون! (مثل من که یکی از خیارها رو از دست دادم...) البته اگه در کنارش مهندسی اینترنت رو خوبه خوب بخونید، می تونید خیالتون رو از بابت شبکه آسوده نگه دارید - صرفا به این معنی که تو این درس ضرر نمی کنید. نه اینکه از بقیه جلو می زنید! -

تنها تفاوت کتاب پوران و راهیان ارشد اینه که راهیان بعد تعریفی رو بیشتر پوشش داده. اما از طرف دیگه، کتاب پوران نوشته دکتر رحمانیه که قطعا مطالب رو واضح تر از راهیان توضیح داده.

در آخر یه نصیحت: اگه بخواید صرفا به کتابای تستی و حتی صرفا مطالب مراجع(یعنی خود جملات کتاب، نه روح مطلب!) تکیه کنید، تحت هیچ شرایطی رتبه برتر نخواهید نشد! و نهایتش می شید مثل من... یا در حد 100، 120. یادتون نره که رقبای شما، من و امسال من نیستن! رقبای شما اونایی هستن که که کارشناسی تو شریف و امیر کبری و تهران و بهشتی و علم و صنعت و خواجه نصیر و مدرس و ... بودن، و در دامان طراحان سوالات کنکور علم آموختن! که تعدادشون هم اصلا کم نیست...! حد اقل 300 نفر...