مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

نتیجه نهایی من در کنکور ارشد IT 92

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ

سلام. بالاخره اعلام شد...

خدارو شکر... خیلی این رشته و دانشگاهشو دوست دارم... ان شا الله موقع تکمیل ظرفیت هم میرم روزانه اش...


تهران - شبانه - مالک اشتر - امنیت اطلاعات


موفق باشید - التماس دعا

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۱۱)

سلام
آزاد ساری نرم افزار بهتره یا امنیت پردیس تربیت مدرس یا دوره آزاد مالک اشتر؟
اعتبار،ادامه تحصیل و هزینه جداگانه و در مجموع؟
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

هزینه شو نمی دونم، اما هیچ کدومشون به درد نمی خوره... بین اونایی که گفتید، پردیس تربیت مدرس بهتره اما فک کنم خیلی گرونه و نمی ارزه...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
salam, mikhastam bedonam haznieye shabaneye amniat daneshgah malek ashtar taghriban termi cheghad tamom mishe?va inke be khanoma shabane khabgah midan ya na? 
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

هزینه ها هر سال می تونه متقاوت باشه. تو دفترچه هر سال می نویسن. ترم اول که 12 واحد بودیم، اگه اشتباه نکنم حدود 1 میلیون و 200 هزار تومن شد...
بله خانوما تحت هرشرایطی (بجز مجازی) خوابگاه خواهند داشت... لا اقل تا الان که این طوری بوده...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

سلام. دوستان، مثل آقای ساقی زاده خیلی کم پیدا میشه که اطلاعات و تجربیاتشون رو در اختیار دیگران بگذارند. در بیشتر سایت ها وقتی قصد سلام و تشکر داری فوری شماره حساب اعلام می کنند و بعد اجازه تشکر می دهند.اگر هم جزوه ای بخواهی باید از راه های پر پیچ و خم بگذری.
پاسخ:
سلام. خیلی ممنون از نظر پر مهرتون، نظر لطفتونه

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام من میخوام تجارت بخونم!
رتبتون چند بوده؟
پاسخ:
سلام.

کارنامه اولیه مو هم گذاشتم. 181 تو امنیت، 251 تو فناوری

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام
داداش؛ من از آخر این ماه میخام شروع به درس خوندن کنم...شبکه و امنیت خیلی دوسدارم...
اما اطلاعات کافی درباره درساش و آینده شغلیشون ندارم...(اگر بشه درباره اینا برام اطلاعات بدید)
بعد اگر امکانش هست درباره منابعی که خیلی خوب و مفید باشن هم اطلاعات بدید...
من رشته خودم IT اما دوستم نه...ما قرار باهم تو این رشته شرکت کنیم...
راهنمایی شدید لازم دارم
خیلی ممنون میشم از لطفتون ...
پاسخ:
سلام

آینده شغلی هر دوشون حوبه، اما درساش پوست آدمو می کنن. من که از روز اول که کلاسا شروع شد، تحت فشارم و فقط کم مونده گریه کنم. اگه عاشق این رشته ها نیستید یا انگیزه قوی برا خوندنشون ندارید، سمتشون نیاید که بیچاره اید و فقط دو سال عمرتونو تلف کردید...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
  • سید علیرضا بادسار
  • سلام . آقا منم بهت با تاخیر تبریک میگم. ایشالا سال دیگه با هم، هم دانشگاهی بشیم.
    منم ذقیقا امنیت میخوام بخونم. میشه در مورد منابعی که باید بخونم و روش خوندنش راهنماییم کنی.. ممنون میشم. 
    پاسخ:
    سلام. ان شا الله

    منابع رو تو همین وبلاگ یکم بگردید پیدا می کنید. خوندنتون هم باید عمیق باشه و مفهومی (البته از روی مرجع) ...!

    موفق باشید - التماس دعا
    هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

    ممنون از مشاوره هات!

    بازم کمکم می کنی؟

    مراجع دقیق کنکور ارشد رو از کجا می تونم گیر بیارم؟

    منم تو Stackoverflow عضوم! 

    حال داشتی به مطالب من که خوشت میاد یه مثبتی بده!

    MajidR

    پاسخ:
    سلام. خواهش می کنم

    منبع دقیق و صد در صدی وجود نداره. مرتبط ترین ها رو می تونید تو همین وبلاگ از منوی سمت چپ ببینید.

    موفق باشید - التماس دعا
    هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

    ممنون!

    فناوری اطلاعات بهتره یا بیشتر دوست داشتی که رفتی؟

    به نظرت کنکور امسال هم شرکت کنم، مفید هست؟


    پاسخ:
    سلام.

    هم بهتره، هم بیشتر دوست دارم، هم از ریاضی کامپیوتر فرار کردم...!
    نه! فایده ای نداره. شما سعی کن مراجع رو دوباره و سه باره بخونی. اگه بتونی این کارو به خوبی انجام بدی، فاصله چندانی با رتبه تک رقمی نخواهی داشت...!

    موفق باشید - التماس دعا
    هزینه مشاوره: یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

    تبریک میگم

    به نظر میاد معدل زیاد تاثیر نذاشته! 

    من الان ترم 5 مهندسی نرم افزار می خونم ولی خیلی نگران کنکورم!

    از کنکور سراسری سختره؟

    پاسخ:
    سلام. ممنون

    نه زیاد، اما به هر حال کار خودشو کرده...
    اگه می خواید یه جای خوب قبول بشید، نگرانی تون به جاست!
    اگه رشته ای که انتخابش می کنید پر طرفدار باشه و پذیرشش کم، واقعا سخت می شه... من اگر این رتبه ای که اوردم رو تو هوش یا نرم افزار میو وردم، راحت روزانه شهید بهشتی و دانشگاه های هم سطحضو میووردم - اونم روزانه... اما فناوری پذیرشش خیلی کمتره. کلا روزانه و شبانه رو هم حدود 280 تا ... بقیه هم که به درد خود مسئولای دانشگاه می خورن (غیر انتفاعی، مجازی، ...).

    موفق باشید - التماس دعا
    هزینه مشاوره: یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

    امیدورام همیشه موفق و پر از انرژی باشید

     

    پاسخ:
    سلام. ممنون از نظر پر مهرتون.

    لذت عجیبی ست، حس مفید بودن...

    موفق باشید - در پناه حق

    واااااااااااااااااااااااایییی من عاشق این رشته ام ،فقط میخوام همین رشته رو بخونم انشال.. سال دیگه در این دانشگاه مستقیم از تجربیاتتون بهره مند میشم .

    تبریییککککککککککککککککککک فوق العاده

    پاسخ:
    سلام. ممنون از نظر پر مهرتون.

    ان شا الله. منم سعی می کنم تجارب مفیدی تو این رشته کسب کنم و در اختیار همه دوستان قرار بدم.

    موفق باشید - التماس دعا