مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کارنامه نهایی من در آزمون ارشد IT 92

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ

سلام.


اینم کارنامه نهایی من که نشون میده کجا دراومدم، کجاها می تونستم در بیام و کجاها در نیومدم. خیلی براتون مفید خواهد بود. به نظر من مفید ترین اطلاعاتی که از این کارنامه میشه در اورد اینه که شدت رقابت تو تهرانو بهتون میشه! و البته کسایی که قصد ادامه تحصیل تو سایر شهرها رو دارن خیالشون یکمی راحت تر میشه...!


                             


موفق باشید - التماس دعا

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۷)

سلام .خدا قوت
من ترم 5 ام.پیام نوری.معدل کلم تا الان 15.50.تقریبا تا کنکور یک سال و و سه ماه وقت دارم.تمام پست های این وبلاگ رو خوندم.ممنون از راهنمایی در زمینه منابع.یکم سر منابع اشفتگی ذهنی داشتم که حل شد.الان مشکلم برنامه ریزیه.جدای از اینکه شما چه برنامه ریزی ای داشتید برای کنکورتون الان میخوام خواهش کنم تحت یک پست بگید اگر یک سال وقت برای کنکور داشتید (مثل من) چگونه برنامه ریزی میکردید این یک سال رو.مثلا هر درسی حداقل دو تا منبع رو داره.چطوری برای خوندن منابع و نکات تستی و کلا اینجور مباحث برنامه ریزی می کردید.
اگه به گذشته بر می گشتید چطور درس می خونید؟
خیلی ممنون میشم اگه بهم پاسخ بدید.
با ارزوی موفقیت روز افزون همه جوونا
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

سوال بسیار خوبی پرسیدید...! ان شا الله تو هفته های آینده یه همچین پستی می ذارم. (اگه تا 1393/08/07 نذاشتم، یه یادآوری کنید...) 

برای اینکه عقب نیوفتید، شروع کنید مراجع رو بادقت بخونید و نت برداری کنید. فعلا درس ها رو مطابق میلتون انتخاب کنید. هر روز یه درس بخونید و نت برداری کنید، و بعدش تست های 4 سال اخیر درسی که دیروز خوندید رو تمرین کنید...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
با سلام

میخوام از صفر استارت بزنم واسه آی تی .
لیسالنس آی سی تی هستم ، و علاقه ام به رشته های مرتبط با آی تی هست .

مشکلی که دارم اینه که بخاطر شرایط کاری ، مجبورم فقط دانشگاههای استان مازندران رو انتخاب کنم . و اینکه نمیدونم کلا کدوم دانشگاهها اعم از آزاد و سراسری  این رشته رو دارند . البته  اگر تنبلیم نگیره  استارت درس خوندن رو میزنم ، تا ببینیم چی میشه
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

با "... تا ببینم چی مشه..." و "... فعلا شروع کنم ..." و امثال اینا هیچ جای بدرد بخوری قبول نمی شید...! در ضمن شما اگه اراده داشتی برا خوندن، در اولین گام یه جستجو می کردی ببینی تو استان مازندران کجاها رشته مورد علاقه تونو دارن...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
سلام اول تبریک میگم بخاطر موفقیتتون
دوم اگه امکانش هست لیست کتابای مرجع رو برام ایمیل کنید
سوم خیلی ممنون

پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام. ممنون، ایشالا روزی خودتون!

لیست مراجع مهم رو میتونید از منوی سمت چپ وبلاگ ببینید.
سلام، حال شما چطوره ؟ خیلی وقته سر نزدم امیدوارم خوب باشید . البته حال شما حتما خوبه  چون دارید میرید دانشگاه و سرتون شلوغه.
بگذریم.... من میخوام برای امسال سرمایه گذاری کنم . مهمترین مسئله اینکه بهترین زمان شروع چه وقتیه ؟ البته میدونم که همه میگند از اول مهر ولی من در دوران دانشگام خیلی دانشجوی خوبی نبودم بعضی از مباحث رو اصلا یادم نیست... حالا نیازمند راهنمایی شما هستم. ممنون
پاسخ:
سلام. ممنون، سلامت باشید.

کی گفته از اول مهر؟! اگه بخواید جای خوبی در بیاید باید یک سال تمام درس بخونید و زحمت بکشید...! از همین الان که تعطیلات هم تموم شده شروع کنید...! چون وقت دارید و یه جور ماراتون در پیش دارید، آهسته و پیوسته بخونید و هرگز نذاریدش کنار! حتی اگه 3 بار مراجع رو خوندید...!!! یادتون نره که رمز قبول شدن تو دانشگاه های دولتی برتر، اینه که مفاهیم رو خوب و درست یاد گرفته باشید...!

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی
salam.
mamnun.
ovafagh bashin.
سلام آقا محمد
یه سوال داشتم از حضورت
شما کدوم موسسه ارشد بودین؟
پاسخ:
سلام.

جایی نبودم... فقط چندتا کلاس کنکور رفتم که تاثیر خاصی نداشت... علوم پزشکی اهواز
سلام خوش بحالتون برای مام دعا کنین شاید مام تونستیم تو این شرایط سخت سری تو سرا دربیاریم.مرسی بخاطر اطلاعاتی که میدین