مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

کتاب طراحی الگوریتم - انتشارات سپاهان

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

سلام. تا حالا کتابی به این خوبی و کاملی تو هیچ درسی ندیدم! به همه تست ها پاسخ داده، و البته پاسخ درست. تو این کتاب تستی پیدا نمی کنید که پاسخ تشریحی نداشته باشه. مگر اینکه خیلی تکراری باشه و قبلا بهش پاسخ داده شده. نکات عالی و فوق مفیدی که تو این کتاب هست و جامعیت بی نظیرش باعث ده علاوه بر فناوری، برای کامپیوتر و حتی علوم کامپیوتر - که سنگین ترین تست های گسسته/داده/الگوریتم اونجا میاد - هم مناسب باشه.

در مورد نویسنده هم توضیح لازم نیست. دکتر سید ناصر رضوی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، شاگرد استاد محمد قدسی

 

عنوان: طراحی الگوریتم ها

انتشارات: سپاهان

نویسنده: دکتر سید ناصر رضوی

رتبه از نظر من: عالی | بسیارخوب | مناسب | نامناسب | ضعیف

دلیل: جامعیت، درستی، پاسخ گویی و روشنی بی همتا

  • محمدامین ساقی زاده

نظرات  (۴)

انصفافا کم تعریف کردی.
تنها کتابی که میشه گفت مولف، واقعا براش زحمت کشیده،  خدا خیرش بده با 12.500 تومانِ ناقابل خریدمش و میتونم بگم از نظرِ محتوایی خیلی بیشتر از این حرفا میارزه، امیدوارم کتابارو به روز کنند ، واقعا حیفه.
به همه دوستانی که چه برا ارشد میخوان بخونن چه واسه دوره کارشناسی پیشنهاد میکنم حتما کتابو بخونن ، کتابِ معرکست.
از دوستان عاجزانه خواهش دارم ، اگه کسی احیانا کتاب شبکه سپاهان رو داره ، خبرم کنه من خریدارم ، البته تا قبل از 15/10/1932
اینم ایمیلم 
aso.mansoury@gmail.com
سلام دوستان
حرف به حق و به جایی زدید.
آخه مولفاش امتیاز پزوهشی گرفتند و رفتند .آخه مدیر این انتشارات هیچ سری از کتاب در می یاره تا برسه به محتویاتش.
همه ی اینها پخشی هستند و فکر پول را می کنند .تو بخش زبان نگاه کنید شخصی مثل قنبری و یا ایکس در جنگل ماهی 10 تا کتاب منتشر می کنند وقتی وارد محتویات می شید می بینید بچه اول ابتدایی بهتر از این نویسنده ها بلدند ترجمه کنند .اینها همه دزد یا سارق ادبی هستند.
خیر، هیچ عکس العملی نشون نداد! کلا در زمینه آپدیت سریع کتاب های کنکوری، انتشارات پوران پژوهش واقعا بهترین عملکرد رو داره. هر سال بعد از هر کنکور ویرایش جدید رو چاپ می کنه، الان تقریبا میشه گفت اکثر کتاب هاش سوالات سال 92 رو هم پوشش دادند.
پاسخ:
سلام.
واقعا حیفه... لابد مولفا دیگه با ناشر کنار نمیان... کلا کتاب تست از چشم افتاده، اما قطعا نمیشه ازشون چشم پوشی کرد.

موفق باشید
با اینکه تو این درس، طراحی آقای یوسفی، مقسمی و سید جوادی رو به عنوان کتاب کنکوری خوندم اما سخت وسوسه شدم این کتاب رو هم بخونم! (: چقدر حجیم هم هست!

من یک انتقادی که به انتشارات سپاهان دارم و کتبا هم واسه مدیریتش هم فرستادم اینه که در برخی از دروس مثل مهندسی نرم افزار، طراحی الگوریتم، نظریه زبان ها و... این انتشارات خیلی خوب عمل کرده ولی متاسفانه مثل اینکه مسئولین این انتشارات برای تجدید و به روزآوری کتاب هاشون در خواب زمستونی عمیقی به سر می برند! این کتاب ها از 88 و 89 تجدید چاپ نداشتند و این یعنی عدم بروزرسانی تست های سال های اخیر، درسنامه که بماند.
پاسخ:
سلام.
مدیریت انتشارات عکس العملی نشون داد؟! فک نمی کنم... آره واقعا حیفه، به خصوص برا کتاب طراحی الگوریتمشون. چون مولفش دکتر رضوی یه که بعد استاد قدسی حرف اول رو تو گسسته و داده و الگوریتم می زنه...!

موفق باشید