مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

مرجع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات (IT)

کلاس های کنکور ارشد، جزوه، کتاب، تست، کارنامه

آرزو دارم تبعیض آموزشی از بین بره... به نوبه خودم سعی می کنم به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. موفق باشید...!

با تقدیم احترام، محمدامین ساقی زاده
التماس دعا

آخرین نظرات

سلام.

هرکی این کلمات رو بلد باشه، حتما زبان رو بالای ۷۰ درصد می زنه...!

این کلمات رو از نرم افزار جعبه لایتنر ماندگار تهیه کردم. ۲۱۲۶ کلمه متشکل از کلمات آسان ۵۰۴، کلمات مشکل ۵۰۴ و کلمات زبان تخصصی کامپیوتر و فناوری، در قالب ۷۵ صفحه.

 

دانلود کلمات مهم و مفید برای زبان کنکور ارشد فناوری اطلاعات

 

منبع : خودم!

نظرات  (۶)

سلام آقای ساقی زاده
خسته نباشید
واقعاً دستتون درد نکنه همه چیز خیلی عالیه
من همه لینکها رو تونستم دانلود کنم به جز زبان
میشه بگید مشکلش چیه؟
پاسخ:
سلام

من همین الان خودم دانلودش کردم - مشکلی نداره... احتمالا اون لحظه موقتا یه مشکلی تو سرورها به وجود اومده... دوباره بررسی کنید.
سلام. سپاس
سلام یعنی دستت درست، دستت درد نکنه انشا الله دکترا شریق قبول شی
چرا برای مدیریت منبعی نگذاشتید؟ اگه گذاشتید کجاس؟
پاسخ:
سلام.

چون از اول نمی دونستم منبع مفید برا این درس چیه. الآن هم که فهمیدم، هی یادم میره تا بذارم...
اسمشو دقیق یادن نیست، اما می دونم مولفش "رابینز" زه... بگید کتاب تئوری های مدیریت (یا مبانی مدیریت - یکدون از اینا رو که بگید کتابو بهتون نشون میدن) رابنز زو میخوام...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

سلام به نظرتون فقط 504 بس نیست؟ برای تست چی رو پیشنهاد میدید؟
پاسخ:
سلام.

کفایت می کنه، اما نه برای کسب درصد و تراز رقابتی... چون همه (در واقع اکثر قریب به اتفاق) یا زبانو بی خیال می شن، یا میرن سراغ 504. پس شما با خوندن 504 برگ برنده ای بدست نمیارید...

موفق باشید - التماس دعا
هزینه مشاوره : یک صلوات به نیت انقراض تفکر صهیونیسم و شیطان پرستی

امکانش هست خوده کارت فلش الکترونیکی  رو بزاری که بشه با نرم افزار خوندش
پاسخ:
سلام. فک کنم این کلمات رو با چندتا کلمات دیگه ادغام کردم و تعداد کلماتش شده 4000 و خورده ای. اگه اون اولیا رو دیدم می ذارم. اگه ندیدم می خوای 4000 تایی رو برات بفرستم؟